Sprawa wzbudziła duże emocje. Wielu mieszkańców wyraziło swoje niezadowolenie w mediach społecznościowych. „Zróbcie coś z tym, bo to już kolejny raz! Nie było takich sytuacji odkąd pamiętam, a teraz co kilka miesięcy to samo!” – napisała Angelika, komentując oficjalny post urzędu. Inny mieszkaniec, Daniel, zauważył, że to już trzeci przypadek w ciągu roku i zasugerował, że przyczyną może być błąd systemowy lub – jak sam określił – „sabotaż”.
W swoim oświadczeniu burmistrz Łukasz A. Wawryniuk przyznał, że sytuacja jest trudna i wymaga długofalowych rozwiązań. „Konieczne są olbrzymie inwestycje, aby tego typu sytuacje nie powtarzały się ponownie” – poinformował, dodając, że gmina czeka na decyzję Sanepidu w sprawie przywrócenia wody do użytku.
Woda jest dostarczana zgodnie z harmonogramem do jednego, wyznaczonego punktu – np. do sołtysa lub pod świetlicę wiejską.
Najnowszy komunikat urzędu brzmi:
Szanowni Mieszkańcy!
Przypominamy, że woda jest dostarczana zgodnie z harmonogramem do jednego, wyznaczonego punktu – np. do sołtysa lub pod świetlicę wiejską.
Prosimy o przynoszenie butelek lub pojemników do wyznaczonego miejsca. Zalecamy ich podpisanie, co ułatwi identyfikację i odbiór po napełnieniu.
Woda NIE BĘDZIE dostarczana do poszczególnych gospodarstw domowych.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.