Wójt Gminy Domanice ogłosił nabór na stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej. Kandydat, który chce ubiegać się o tę pracę, musi złożyć komplet dokumentów, w skład których wchodzą: list motywacyjny, życiorys (CV), kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, a także oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o braku prawomocnych wyroków za przestępstwa umyślne.
Dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Domanice lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Domanice, ul. Główna 1, 08-443 Domanice. Termin składania dokumentów upływa 14 lipca 2025 roku o godzinie 15:30 – decyduje data wpływu do urzędu. Na kopercie powinien znajdować się dopisek „Nabór na stanowisko ds. księgowości budżetowej – nie otwierać”.
Po zweryfikowaniu dokumentów kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się w siedzibie Urzędu Gminy Domanice. Szczegółowe informacje oraz wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Wójt zastrzega sobie prawo do unieważnienia lub odwołania naboru bez podania przyczyny.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.