Nabór kandydatów do Siedleckiej Rady Seniorów prowadzony będzie w terminie od 27 grudnia 2024 roku do 31 stycznia 2025 roku.
Prawo zgłoszenia kandydata do Siedleckiej Rady Seniorów przysługuje:
1) grupie 20 seniorów tj. osób, które ukończyły 60. rok życia, zamieszkałych na terenie miasta Siedlce;
2) podmiotom działającym na rzecz osób starszych, których obszarem działania jest teren miasta Siedlce.
Kandydat musi być osobą pełnoletnią, wyrazić zgodę na kandydowanie oraz być przedstawicielem osób starszych lub podmiotów działających na rzecz osób starszych.
Zgłoszenia kandydatów należy dokonać na odpowiednim formularzu, który jest dostępny pod linkiem:
1) dla grupy 20 seniorów (pdf)
2) dla podmiotu działającego na rzecz osób starszych (pdf)
3) w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2.
Podmiot działający na rzecz osób starszych, którego obszarem działania jest teren miasta Siedlce, do formularza zgłoszeniowego dołącza aktualny statut.
Jeżeli do Siedleckiej Rady Seniorów zgłoszonych zostanie mniej niż 15 kandydatów, Prezydent Miasta wyznaczy dodatkowy 7-dniowy termin na zgłaszanie kandydatów. Informacji w sprawie wyborów do Siedleckiej Rady Seniorów udziela: Marzena Prekurat kierownik Biura Rady Miasta, tel. 25/7943707, e-mail: marzanna.prekurat@um.siedlce.pl
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.