reklama
reklama

Urząd Miasta Siedlce poszukuje pracownika. Wystarczy wykształcenie średnie

Opublikowano:
Autor:

Urząd Miasta Siedlce poszukuje pracownika. Wystarczy wykształcenie średnie - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z SiedlecKandydat będzie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w zastępstwie, w pełnym wymiarze etatu (40 godzin tygodniowo) w siedzibie przy ul. Niepodległości 2 w Siedlcach (powiat m. Siedlce, woj. mazowieckie). Rozpoczęcie zatrudnienia przewidziano na 18 sierpnia 2025, a zakończenie umowy ustalono na 28 lutego 2027.
reklama

Urząd Miasta Siedlce ogłosił nabór na stanowisko referenta ds. finansowych i administracyjnych oraz zezwoleń na umieszczanie reklam i obiektów handlowych w pasie drogowym w Wydziale Dróg.

Miesięczne wynagrodzenie brutto zaczyna się od 4 800 zł, powiększone o stażowy dodatek od 5% do 20% w zależności od długości zatrudnienia. Wynagrodzenie ma formę czasowej stawki miesięcznej i nie przewidziano premii, wyżywienia ani zakwaterowania. Pracodawca nie pokrywa kosztów przejazdu do Polski, a praca nie jest tymczasową ofertą agencyjną.

Do obowiązków referenta należą czynności kancelaryjne na rzecz Wydziału Dróg, takie jak kontrola i zakładanie teczek zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, przygotowywanie akt do archiwum, sporządzanie planów urlopowych, materiałów na Kolegium Prezydenta i prowadzenie ewidencji akt. Prowadzony będzie rejestr wniosków i interpelacji radnych, a także sprawozdania z działalności wydziału. Kandydat zajmie się opiniowaniem projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, wydawaniem decyzji dotyczących umieszczania reklam i obiektów handlowych w pasie drogowym oraz naliczaniem związanych opłat. W zakres zadań wpisuje się prowadzenie postępowań egzekucyjnych wobec podmiotów uchylających się od opłat, korespondencja w sprawie lokalizacji reklam i obiektów handlowych, współpraca ze Strażą Miejską przy zajmowaniu pasa drogowego oraz obsługa ewidencji zezwoleń.

reklama

Wymagania obejmują wykształcenie średnie ogólnokształcące lub wyższe z preferencją kierunku administracja, co najmniej dwuletni staż pracy (lub wyższe wykształcenie bez stażu). Kandydat musi posiadać obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, być zdrowy, mieć nieskazitelną opinię i nie być skazany za umyślne przestępstwa, w tym skarbowe. Wymagana jest znajomość przepisów związanych z samorządem gminnym i powiatowym, ustawą o pracownikach samorządowych, ochroną danych osobowych, prawem drogowym, instrukcją kancelaryjną i postępowaniem administracyjnym. Kandydat powinien znać obsługę komputera, w tym programy do zarządzania pasem drogowym (preferowany TENSOFT), być kreatywny, komunikatywny, odporny na stres, zorganizowany i zdolny do pracy w zespole. Wymagana jest rejestracja stażu trwającego minimum dwa lata lub ukończenie studiów licencjackich lub wyższych na kierunku administracja.

Ogłoszenie wskazuje narodowość i dokumentację – należy wypełnić kwestionariusz kandydata dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Siedlce.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo