– Koleje Mazowieckie to dla nas ważny klient i partner – podkreśla Philipp Brunner, członek zarządu Grupy Stadler i wiceprezes wykonawczy dywizji Europa Centralna. Działalność Stadlera w Polsce została zapoczątkowana dzięki pierwszemu zamówieniu dla Mazowsza i Śląska. Kolejne zamówienia pozwoliły nam rozwijać działalność produkcyjną w Siedlcach oraz współpracę z lokalnymi dostawcami. Podpisany dziś kontrakt to wartość dodana dla regionu i branży – zwiększenie produkcji siedleckiego zakładu oznacza dalszy rozwój Stadlera w Polsce, a także nowe zamówienia dla naszych licznych lokalnych partnerów i dostawców. Cieszę się, że poprzez dostawy naszych nowoczesnych pojazdów możemy mieć swój udział w poprawie komfortu podróżowania koleją w regionie. Jestem przekonany, że pasażerowie mazowieckich tras powitają nowe jednostki FLIRT z radością.
Umowa ramowa dotyczy zakupu 50 pięcioczłonowych ezt typu FLIRT, a także usługi utrzymania dostarczonej floty oraz pakietu naprawczo-pozderzeniowego. Dzisiaj, oprócz podpisania umowy ramowej, zostały zawarte pierwsze umowy wykonawcze na dostawę łącznie 25 pojazdów, które będą obsługiwały tras między innymi: z Warszawy do Mińska Mazowieckiego, Łowicza, Sochaczewa, Skierniewic czy Dęblina. Dostawy elektrycznych zespołów trakcyjnych zostaną zrealizowane w terminie 24 miesięcy, tym samym pojawią się w połowie 2026 roku.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.