Wymagania dla kandydatów
Dodatkowo, kandydaci powinni charakteryzować się nienaganną opinią oraz posiadać pełną sprawność fizyczną i psychiczną. Wymagane jest wykształcenie wyższe lub średnie. Preferowane są osoby z wykształceniem w zakresie prawa, administracji, psychologii lub resocjalizacji. Doświadczenie w pracy w straży gminnej będzie dodatkowym atutem.
Zakres obowiązków
Warunki pracy
Zatrudnieni strażnicy miejscy będą pracować na dwie zmiany w systemie ruchomym, w godzinach 7:00-23:00. Praca będzie obejmować średnio 40 godzin tygodniowo, zgodnie z harmonogramem ustalonym w 4-miesięcznym okresie rozliczeniowym. Wynagrodzenie zostanie ustalone indywidualnie, zależnie od doświadczenia i kwalifikacji kandydata.
Procedura rekrutacji
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia aplikacji, kandydaci będą zobowiązani do przejścia przez obowiązkowe badania lekarskie i psychologiczne. Nowo zatrudniony strażnik miejski przejdzie również szkolenie podstawowe w ramach procedury zatrudnienia.
Podsumowanie
Aby ubiegać się o stanowisko strażnika miejskiego, kandydat musi spełniać szereg wymagań formalnych. Wymagane jest obywatelstwo polskie oraz ukończenie 21. roku życia. Osoba aplikująca musi mieć uregulowany stosunek do służby wojskowej i korzystać z pełni praw publicznych. Ważnym warunkiem jest również brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego.
Do głównych obowiązków strażnika miejskiego będzie należało zapewnienie porządku publicznego w przestrzeni miejskiej. W zakres jego działań wchodzić będzie m.in. patrole piesze i zmotoryzowane oraz obsługa monitoringu. Strażnik będzie również odpowiedzialny za przyjmowanie zgłoszeń o naruszeniach prawa i interweniowanie w takich przypadkach.
Praca na stanowisku strażnika miejskiego w Siedlcach będzie odbywać się na terenie miasta, z wykorzystaniem zarówno patroli pieszych, jak i zmotoryzowanych. Oprócz pracy w terenie, część obowiązków wykonywana będzie w biurze przy ul. B. Prusa 16/18. W związku z tym, strażnik będzie zobowiązany do przemieszczania się pomiędzy budynkami Urzędu Miasta.
Zainteresowani kandydaci muszą złożyć swoje dokumenty aplikacyjne osobiście lub przesłać je na adres Urzędu Miasta Siedlce do 24 października 2025 r. Dokumenty powinny zawierać m.in. CV, list motywacyjny, oświadczenia wymagane w ogłoszeniu oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie.
To doskonała okazja dla osób poszukujących pracy w służbach porządkowych, które posiadają odpowiednie kwalifikacje oraz są gotowe do pracy w służbie na rzecz mieszkańców Siedlec. Więcej informacji na temat naboru można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Miasta Siedlce oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Chcesz dbać o bezpieczeństwo? Siedlce szukają strażników miejskich!
Opublikowano:
Autor: Magdalena Kołcon | Zdjęcie: pixabay
zdjęcie poglądowe | foto pixabay
reklama
Przeczytaj również:
Z SiedlecUrząd Miasta Siedlce ogłosił nabór na stanowisko strażnika miejskiego w Straży Miejskiej. Poszukiwana jest osoba, która będzie odpowiedzialna za utrzymanie porządku i bezpieczeństwa na terenie miasta. W ramach ogłoszenia przewidziano dwa etaty, które obejmować będą pełnoetatową pracę związaną zarówno z patrolem, jak i obowiązkami biurowymi.
reklama
reklama
reklama
Polecane artykuły:
wróć na stronę główną
ZALOGUJ SIĘ
Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM
e-mail
hasło
Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE
reklama
reklama
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.