reklama
reklama

20-latka z Siedlec padła ofiarą oszustów

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Policja

20-latka z Siedlec padła ofiarą oszustów - Zdjęcie główne

Kolejna ofiara oszustów | foto Policja

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z SiedlecNieznany sprawca włamał się na konto 20-latki z Siedlec na portalu społecznościowym i pożyczył w jej imieniu pieniądze na łączną kwotę 1250 zł.a
reklama

Kilka dni temu do Komendy Miejskiej Policji w Siedlcach zgłosiła się 20-letnia kobieta, której nieznana osoba włamała się na konto na portalu społecznościowym i pożyczyła w jej imieniu od trójki jej znajomych pieniądze w łącznej kwocie 1250 zł. Kobieta nie miała o tym pojęcia, do momentu kiedy otrzymała pierwszy telefon od koleżanki z pytaniem co ciekawego kupowała i na co była jej potrzebna ta pożyczka. Zaskoczona pytaniem nie bardzo wiedziała o co chodzi i wtedy okazało się, że ktoś pisał w jej imieniu do jej znajomych i prosił o szybka pożyczkę pieniędzy za pomocą mobilnych kodów płatności.

reklama

Gdy 20-latka chciała sprawdzić korespondencje na komunikatorze, zauważyła że nie może się zalogował na konto na portalu społecznościowym. Próbowała odzyskać hasło, ale jej się nie udało. Niestety, cała trójka znajomych najpierw przelała pieniądze podając kody a dopiero później zadzwonili do 20-latki, żeby zapytać czy to faktycznie ona chciała te pieniądze pożyczyć.

Policja apeluje o ostrożność przy wszelkich operacjach internetowych.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama