Do 28-latka zadzwonił mężczyzna podający się za pracownika banku. Poinformował, że na jego koncie przed chwilą doszło do próby kradzieży pieniędzy i w celu jej udaremnienia trzeba zainstalować w telefonie stosowną aplikację. W trakcie rozmowy przekonał właściciela konta do natychmiastowego zainstalowania oprogramowania. Po wykonaniu poleceń rzekomego pracownika banku poszkodowany stracił kilkanaście tysięcy złotych. To już drugie zgłoszenie od osoby pokrzywdzonej w tym tygodniu.
WIĘCEJ INFORMACJI Z SIEDLEC ZNAJDZIESZ TUTAJ.
Po raz kolejny zwracamy się z apelem o ostrożność. Pracownicy banku nie załatwiają tego typu spraw telefonicznie. Instalowanie aplikacji , których tak naprawdę nie znamy daje oszustom możliwość dostępu do naszych kont i danych personalnych.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.