Przy każdym miesiącu znajdziecie ciekawe fakty dotyczące ekologii. Nawiązujemy w ten sposób do naszej inicjatywy Czujesz Klimat? Rossmanna, w której zachęcamy klientów do brania pod uwagę podczas zakupów także kwestii środowiska. Mają to ułatwić symbole (przyjazny skład, dobre dla środowiska opakowanie, bardziej zielona produkcja), które klienci znają z drogerii internetowej: www.rossmann.pl.
Na kartach kalendarza znalazło się 12 dziewczyn pracujących w naszych drogeriach m.in. z Rzeszowa, Białegostoku, Zabrza, Warszawy, Łodzi, czy Janowa Lubelskiego. Zdjęcia zrobiliśmy w leśnej, zielonej okolicy pod Warszawą oraz w jednym z warszawskich studiów fotograficznych. Fotografowała Aldona Karczmarczyk – jej prace trafiły już na okładki takich magazynów jak: Elle, Harper's Bazaar czy Twój Styl. Stylizacje przygotowała Gosia Białobrzycka. Kalendarz powstały przy współpracy z Van Dorsen Artists.
Udział w tym projekcie jest dla pracowników Rossmanna przygodą i realizacją marzeń o profesjonalnej sesji. Kalendarz jest limitowany i nie trafia do sprzedaży. Jest pamiątką dla uczestniczek sesji.
– O nasz wygląd zadbał sztab profesjonalistów: fryzjerzy, make-up'istki, styliści. To było piękne przeżycie. Na pewno będę miała co wspominać za kilka lat. Trzeba to powiedzieć głośno: Rossmann dodaje nam pewności siebie tworząc takie projekty. Czujemy się jak gwiazdy wielkiego formatu. To jest ogromny plus pracy w naszej firmie – mówi Magdalena Tchórz, uczestniczka sesji ze sklepu z Wrocławia.
Kalendarz na 2023 r. jest już 14 edycją firmowej produkcji Rossmanna.
Projekt jest niekomercyjny, kalendarz nie trafi do sprzedaży. Jest elementem działań employer brandingowych naszej firmy.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.