Wymagania dla kandydatów
Na stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej mogą ubiegać się osoby spełniające określone wymogi. Przede wszystkim wymagane jest wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii, zarządzania, finansów, rachunkowości lub administracji. Dodatkowo, kandydat musi być obywatelem polskim lub obywatelami Unii Europejskiej oraz innych państw, którzy posiadają prawo do podjęcia pracy w Polsce. Ważne jest także posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne oraz umiejętność pracy w zespole.
Kandydat powinien także posiadać doświadczenie w księgowości oraz znać przepisy prawa, w tym kodeks postępowania administracyjnego, ustawę o samorządzie gminnym, ordynację podatkową oraz ustawę o finansach publicznych.
Zakres obowiązków
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in. rejestrowanie i księgowanie operacji gospodarczych, przygotowywanie zestawień obrotów i sald, sporządzanie analiz dotyczących dochodów i wydatków, a także przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych. W zakres obowiązków wchodzi również obsługa systemów księgowych, takich jak „Mikrobit” czy „Bestia”, a także przeprowadzanie weryfikacji aktywów i pasywów.
Warunki zatrudnienia
Praca na stanowisku urzędniczym ds. księgowości budżetowej będzie wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30-15:30. Wynagrodzenie zostanie ustalone indywidualnie w zależności od doświadczenia i kwalifikacji zawodowych kandydata. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pracować w siedzibie Urzędu Gminy Domanice, który mieści się przy ulicy Domanice 52.
Termin składania aplikacji
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą do dnia 12 sierpnia 2025 roku do godziny 12:00. Oferty muszą zawierać komplet wymaganych dokumentów, w tym list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia, a także oświadczenia dotyczące niekaralności, stanu zdrowia oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Procedura rekrutacyjna
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej oraz testu. Wyniki rekrutacji zostaną ogłoszone na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Domanice oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (BIP).
Dodatkowe informacje
Urząd Gminy Domanice przypomina, że w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony (6 miesięcy), z możliwością przedłużenia po pozytywnym wyniku egzaminu służby przygotowawczej. Przypomniano również, że zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych, małżonkowie oraz osoby pozostające w bliskich stosunkach rodzinnych nie mogą być zatrudnione w jednostce samorządu terytorialnego, jeśli zachodziłby konflikt z przepisami dotyczącymi podległości służbowej.
Pełne ogłoszenie o naborze oraz formularze aplikacyjne są dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Domanice oraz w siedzibie urzędu.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.