We wtorek, 28 października w hali gimnastycznej Zespołu Oświatowo–Wychowawczego w Strzale odbył się gminny konkurs ekologiczny pod hasłem „Pogromcy plastiku”, w którym wzięli udział uczniowie z klas IV–VIII ze szkół na terenie Gminy Siedlce. Konkurs zgromadził 36 uczestników, którzy rywalizowali w różnych kategoriach, starając się wykazać swoją wiedzą ekologiczną oraz pomysłowością w rozwiązaniu problemu nadmiaru plastiku.
Konkurs składał się z trzech etapów: testu wiedzy ekologicznej, zadania praktycznego, w którym oceniano pomysłowość i realność zaproponowanych działań, oraz finałowego quizu ustnego w formie turnieju wiedzy. Uczestnicy rywalizowali w dwuosobowych zespołach, a komisja konkursowa szczególną uwagę zwracała na znajomość zagadnień ekologicznych oraz kreatywność w podejściu do problemu plastiku.
Wśród reprezentantów Zespołu Oświatowo–Wychowawczego w Strzale znaleźli się uczniowie z różnych klas:
- Blanka Czarnocka i Aleksander Pawluk z klasy 6a,
Z radością należy odnotować, że uczennice Maja Walerczuk i Aleksandra Sasim zdobyły II miejsce w konkursie. Ich zaangażowanie i wiedza ekologiczna zostały docenione przez komisję, co stanowi ogromny sukces nie tylko dla nich, ale i dla całej szkoły. Zwyciężczynie otrzymały nagrody rzeczowe, a wszyscy uczestnicy konkursu zostali uhonorowani pamiątkowymi dyplomami.
Szkoła dziękuje uczniom za aktywny udział w wydarzeniu oraz za promowanie postaw proekologicznych. Udział w konkursie to krok ku lepszemu zrozumieniu problemów związanych z ochroną środowiska, a także dowód na to, że młodsze pokolenie nie jest obojętne na los naszej planety. Gratulacje dla wszystkich uczestników, a zwłaszcza dla Mai i Aleksandry za osiągnięcie wysokiego miejsca w tak ważnym wydarzeniu.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.