Burmistrz Miasta i Gminy Mordy ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. gospodarki przestrzennej w Urzędzie Miasta i Gminy w Mordach. Kandydat ubiegający się o zatrudnienie musi posiadać wyższe wykształcenie, preferowane kierunki to architektura, urbanistyka, budownictwo, geodezja, gospodarka przestrzenna lub ochrona środowiska.
Wymagania obejmują pełną zdolność do czynności prawnych, niekaralność, dobry stan zdrowia, znajomość prawa dotyczącego samorządu terytorialnego oraz umiejętność obsługi pakietu MS Office. Dodatkowo oczekuje się minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego, umiejętności pracy w zespole, odporności na stres oraz prawa jazdy kat. B.
Do zadań na stanowisku należy prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, prowadzenie rejestrów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzanie sprawozdań oraz realizacja innych zadań powierzonych przez Burmistrza.
Kandydat może składać dokumenty aplikacyjne w formie papierowej w sekretariacie Urzędu lub drogą elektroniczną za pośrednictwem E-PUAP do dnia 1 września 2025 r. do godziny 16.00. Dokumenty muszą być kompletne i odpowiednio podpisane.
Szczegółowe informacje oraz wymagane dokumenty dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Mordach oraz na stronie internetowej urzędu.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.